۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

Nov. 9-15

دوشنبه: 121.2
صبح: 22 تا طول استخر شنا
عصر: یکساعت کلاس کاردیو بالی وود! خیلی باحال بود، خوشم اومد.

سه شنبه: 120.8
صبح: 10 دقیقه پیلاته ران و باسن. بعدش یه جایی تو کمرم گرفت.
عصر: کلاس شنا. 16 یا 18 تا طول ولی دیگه داشتم می مردم! نفسم هم در نمیاد.

چهارشنبه: 120.8
صبح: 30 دقیقه پیلاته شکم، وزنه و کششی

پنج شنبه: 120.2
ظهر: 280 کالری الپتیکال

وقت گرفتم واسه مشاوره ی تغذیه. من می خوام این 5 پوند باقی مونده را کم کنم و یه حال اساسی به خودم بدم :)

جمعه: ---

شنبه: 121
20 دقیقه الپتیکال شکم و وزنه
50 دقیقه دو، 4 مایل

یکشنبه : 120.6
صبح : 15 دقیقه پیلاته
عصر: فکر کنم 16 تا طول شنا
بعدش هم 1:30 والیبال. خیلی خنده دارم توی والیبال. اگه توپ خودش اومد طرف من که اومده اگه نه که من تلاش خاصی نمی کنم که بگیرمش. تازه این غیر از وقتهاییه که جا خالی هم می دم!


جمع بندی هفته:
از ورزشم راضیم. دوست دارم حداقل یه روز یوگا را هم بهش اضافه کنم.
خورد و خوراکم این هفته خوب بوده. با اینکه شیرینی هم حذف نشده. دلم می خواد وزنم تکون بخوره. 120 یه سدی شده تو ذهنم. فکر کنم اگه سد ذهنیش بشکنه خیلی راحت بشه که هر روز یکمی کمتر بخورم. سعی تا آخر این ماه یه پوند کم کنم.

دوست جون ها که به من سر می زنید، لطفا آدرستون را برام بذارین که بتونم بیام بازدید :)

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام شب تاب جون
من قبلا گاهی می اومدم به وبلاگ سر می زدم و همیشه هم تحسینت می کردم . امروز توی لوگ دیدم که چقدر هم وزنت و قدت عالیه . امیدوارم روز به روز از وضعت راضی تر بشی
لیلا

... گفت...

لیلا جونم
خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی. تشویقت هم اینقدر بهم چسبید که نگو :)

وزنم توی محدوده ی مجازه ولی چون بالاتنه ام ظریف تر از پایین تنه امه، دوست دارم 2 کیلو کم کنم و سایز شلوارم یکی کم بشه.

Sharang گفت...

Shabtab jan, running out of breath is pretty common in swimming specially if you are new to the sport. Two reasons why you might be running out of breath. One is that you are working too hard or swimming too fast and number two is that you need to relax when you are swimming so you can breath with control. You got to find a rhythm or a breathing pattern. Usually it is every 4 strokes, but you can also do it at every 2 if you need more air. I suggest that you start swimming slow till you learn the pattern and then add to your speed. Also do at least 10 counts of bubbles under water at the end of every 25 or 50 meter during your warm up. That helps you expand your lungs. It is all about getting used to it. Good luck my friend.

... گفت...

شری جان،
من حدود 20 سالی هست که شنا می کنم و همیشه می خواستم مربی بگیرم و تکنیک شنام را درست کنم. الآن که میام روی نکات جدید تمرکز کنم انگار نفس کشیدن از قبل هم سخت تر میشه. فکر کنم نکته همین ریلکس شدنه. ممنون از توجهت.

زي زي گفت...

شبتاب خيلي شنا كردنهات رو دوست ميدارم و ورزشكاريت رو ..يعني ميشه ما هم با پات برسيم اوستا

زي زي گفت...

واي
من تونستم برات كامنت بذارم
چه عالي

... گفت...

زی زی جانم
تو که خودت کلی همه فن حرفی. تازه تحلیل هم می کنی به چه قشنگی :)