۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

سلام
من از این هفته فعالیت های ورزشی و خوردنیم را ثبت می کنم و جدی تر از همیشه می خواهم که ورزشکار بشم وزن کم کنم و وقتی جلوی آینه می ایستم از خودم خوشم بیاد
سه شنبه:
هفت صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
چهل دقیقه پیاده روی تند شش دقیقه دو
ده صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
سه: بستنی توی خونه داشتم
هشت و نیم شب : ساندویچ هشت اینچی بوقلمون با یه کاهو و جوونه و نان گندم کامل

چهار شنبه:
هفت صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
چهل دقیقه پیاده روی نه زیاد تند
ده صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
یک: نصفه ساندویچ ماهی تن متل ساندویچ دیروزی
سه و نیم : اسموتی (آبمیوه و یخ)
شش: بقیه ی ساندویچ
نه: سالاد + نصفه نان پیتا و پنیر+ طالبی

ملاحظات: شبها گرسنه ام فکر کنم کم می خورم زندگیم الان حسابی فعاله چون مشغول بنایی هم هستم
رفتم کفش و مایو شنا و یه تاپ ورزشی و تشکچه ی ورزش خریدم
یه گام شمار هم می خوام

پنج شنبه:
هفت صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل این یکی نان از نانوایی خریده شده یکمی بزرگتره
امروز دویدم فکرکنم حدود سه و نیم مایل نتونستم توی mapmyrun پیداش کنم مسیر پیاده روی و دوچرخه است سه بار وسطش نفس گرفتم هر بار کمتر از دو دقیقه آخر راه یکی از این ماشینهای چمن زنی که دستکمی از تراکتور ندارند اومد پشت سرم منم با تموم قوا دویدم که بهم نرسه خوب شد فهمیدم توانم بیش از اونیه که فکر می کنم
یازده و نیم: شوید پلو و ماهی نه کم نه زیاد + یک خرما
سه: موز (گرسنه بودم مث چی!)
پنج: یه شلیل + یخ + بستنی
ده: یه نون تست گندم کامل با پنیر بلغاری + سالاد

ملاحظات: سر درد گرفتم فکر کنم نباید تند می دویدم

جمعه:
هفت صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
ده: یک لیوان شیر
یازده و نیم: شیر و برشتوک کم

آخر هفته تنبلی کردم و بیشتر از برنامه خوردم نه بیشتر از روزهای عادی قبلش ورزش هم نکردم تا یکشنبه ظهر که رفتم پیاده روی حالم خوب نبود در کل

دوشنبه: دختر خوب فعال روی برنامه :) یکساعت دو و پیاده روی.

۱ نظر:

Salome گفت...

شب تاب جان
مرسی که بهم سرزدی...احتمالا قضیه همون عضله سازی.
به نظر من خیلی خوبه که در روز 6 تا 8 وعده غذا بخوری.یعنی 7 صبح-10 صبح-11 یه چایی یا قهوه اگر میلت بود-ساعت 3-ساعت5-ساعت 6 -شام و ساعت 10.
توی این وعده ها ریز ریز چیز بخور.6 تا بادوم یه تکه نون و پی نات باتر-یه کم میوه...اینجوری دیگه شبها گرسنه نمی شی و متابولیسمت هم حسابی کار می ندازی