۱۳۸۷ مرداد ۳۰, چهارشنبه

هفته سوم

سه شنبه:
هفت صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
ده صبح : یک گلابی
بیست و شش دقیقه دو + یکساعت پیلاته
یک : نصفه نان پیتا با پنیر و گردو و خرما
چهار: نصفه جوجه کباب + نصفه نان پیتا + هوماس معمولا هوماس نمی خوردم اما از بس گشنه بودم ها
هفت: چای و شیرینی
نه و نیم شب :سالاد مفصل
روز خوبی بود همه چی طبق برنامه بود

چهار شنبه:
هفت صبح : یک نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
خوابم میومد نرفتم بدوم بعدش هم که گرمه بدنم هم درد می کنه از پیلاته و فعالیت های بنایی دیروز
ده: نصفه نان تست گندم کامل با کره بادوم زمینی و عسل
همینطور پیوسته تا دو: یه دسر کاکایویی و یه ماست میوه ای الکی خوردم اینا رو
سه : نصفه ی غذای دیروز


وای! من چرا بقیه ی روزهام را ننوشتم؟ از بس کلافه بودم و اخلاقم بد بود انضباطم هم خوب نیست وقتی مسیر دویدنم را توی مپ مای ران می کشم دیگه فکر می کنم کارم تمومه و نمیام اینجا!
فعلا مشکل اصلیم اینه که آخر هفته ها همه چی بهم میریزه خواب و خوراک و ورزش ... الان هم که دوشنبه است صبح بعد از صبحانه به جای دویدن دوباره خوابیدم قول میدم تا شب بیام گزارش دویدنم را بدم.

۹ نظر:

غزال گفت...

شب تاب جون سلام
چرا پس توی mapmyrun عضو نمیشی ؟

Salome گفت...

شب تاب جونم
تغذیه و ورزشت عالی یه..فکر کنم ترکیب دو و پیلاتیز هم خیلی خوب درآد.تو برای پیلاتیز کلاس می ری با دستگاه کار می کنی یا توی خونه؟؟

... گفت...

غزال جون
استفاده می کنم ازش اما بلد نیستم عمومیش کنم.

سالومه جون
مرسی از تشویقت. من یه سی دی پیلاته دارم که تمرینهای 10 دقیقه ای داره. این دفعه خیلی زرنگ شدم همشو با هم انجام دادم.

ناشناس گفت...

سلام ببخشید عزیزم حواسم نبود خواستم آی دی قدیمی رو پاک کنم اشتباهی خود کامنت رو پاک کردم. فکر می کنم نوشته بودم وبلاگت مبارک و اینکه راجع به غذا و فعالیت بدنی اظهار نظر کرده بودم که اون الان دقیقا یادم نیست. حالا عیب نداره باز هم همیشه میام و وبلاگت رو می خونم. پلاتیز تا الان که کار می کنی نتیجه ش چطور بوده؟ یا کسی رو دیدی که ازش مثلا نتایج خوب گرفته باشه من آخه می خوام امتحان کنم شکمم شل هست واسه اون می خوام ببینم اگه شروع کنم چقدر امیدوار باشم :)). آها راستی هاموس چیه؟

غزال گفت...

شب تاب جون
برای عمومی کردن پروفایلت بعد از اینکه با پسورد خودت وارد شدی برو توی My Profile که سمت چپ بالای صفحه هست . بعد باید بری Edit your Privacy Preferences . روی اون لینک که کلیک کنی یه جا هست که مشخصه باید بگی می خوای عمومی باشه یا نه .
خیلی خوب شد که تو هم عضو شدی . :)

... گفت...

مرسی غزال جون از توضیحت. الان میرم به کار می بندمش.

بهارک جون
من این سی دی پیلاته را خیلی وقته دارم اما راستش خیلی مرتب ازش استفاده نکردم. اما هر بار استفاده می کنم این عضلات شل و ول و کار نکرده شکمم را به کار می گیره و تا چند روز عضلاتم خسته است و معلومه که ازشون کار کشیده میشه.

Unknown گفت...

اوه! می بینیم که یه عدد شب تاب خانوم در کسوت سانی اینجا مشغول درخشیدن هستش که!. بابا دم ات گرم با این وبلاگ ناز و مموش ای شب تاب ورزشکارانی درخشانی!ا
باشد که بثبتی و ما هم شاهد این ثبتیدن تو باشیم و در عین حال شاهد موفقیت ات.

دیانا شادیانی!

... گفت...

بهارک جون
هوماس یه چیز بد چربه! ارده و نخود و سیر و ادویه. کنار غذاهای لبنانی می گذارند.

Unknown گفت...

ما روی قول شب تاب مون حساب باز می کنیم ها. تو هم در ره ربودن جامی؟ اگه هستی باید بگم که:
دودورو دو دو انارستان
دودورو دو دو انارستان!!ا