۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

Aug. 16- 22

خبر مهم: شدم 124. با پرخوری آخر هفته باور نمی کردم که امروز بازم کمتر 125 باشم اما بعد صبحانه که 123.8 را دیدم خیلی خوشم شد. اگه بتونم به تدریج هر دو هفته یک پوند وزن کم کنم خیلی خوبه. رمزش اینه که ورزشم ول نشه که حالا با شروع ماه رمضون باید ببینم چیکارش کنم. اینجا از زولبیا بامیه خبری نیست که واسه رژیمی ها خبر خوبیه، واسه شکموها نه. اینه که من نمی دونم خوشم باشه یا نه؟
حالا وزن کم کردن خوبه، اما من یادم باشه که هدفم بیشتر سلامتیه، اینکه انرژی داشته باشم و سرحال باشم، و اینکه حالش را ندارم پیر و مریض بشم! بعد از همه ی اینها هم سایز کم کردن و فرم ورزشکاری داشتن برام مهمتر از عدد وزنه. اما چون ذهن آدم همش گیراین عدد وزنه، پایین اومدنش خوشحال کننده است.

دوشنبه: 30 دقیقه دوچرخه سواری. هنوز تو سربالایی ها کم میارم.
سه شنبه: 35 دقیقه دو + 10 دقیقه گرم و سرد کردن.
فکر کردم 3 مایل میشه مسیرم اما 2.7 شده.
چهارشنبه: 35 دقیقه دوچرخه سواری
پنج شنبه:
جمعه: 3 مایل دو
آخر هفته ها تعطیله دیگه!

۱ نظر:

زي زي گفت...

من با 1 پوند كم كردن در دو هفته خيلي موافقم
ضمنا خوبيه اين رژيم به اينه كه تو مي توني مث مردم عادي غذا بخوري فقط فوكوست بيشتر ميشه روي گياهها و خواصشون و طبعت متعادل ميشه
بازم ازش مي نويسم