۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

OC 19-25

دوشنبه:
عصر 25 دقیقه الپتیکال با شدت و حدت! 240 کالری. بعدش خیلی خسته بودم.

سه شنبه:
هوا خوب شده. با دوچرخه رفتم دانشگاه. 30 دقیقه هم الپتیکال. برگشتن به زور خودم را می کشیدم. خیلی کم جونم این هفته :(

فکر کنم وزنم بالا رفته. یادم باشه صبح وزن کنم. توی این سه ساله 121 صبحگاهی کمترین وزن من بوده. باید همت کنم از مرزش بگذرم. کلاس های گروهی دانشگاه و خصوصی شنا اسم نوشتم. فکر کنم تنوع تو برنامه ام بهم کمک کنه که بهتر جلو برم.

چهارشنبه: وزن متغیر: 120-122.2
3 مایل دو 40 دقیقه. یه جورایی خیلی ضعیفم این هفته نمی دونم چرا. چندین بار هم دلم درد گرفت و خوب نشد و مجبور شدم راه برم تا خوب بشه.

پنج شنبه:
دیشب که رسیدم خونه داشتم میمردم از خستگی. در نتیجه که نشستم به خوردن نون و پنیر!
صبح هم که پا شدم هنوز داشتم میمردم از ضعف. ساعت 10 صبح دوباره نشستم به صبحانه خوردن تا کم کم بهتر شدم.مصرف نون کل روزم را بردم بالا ببینم بهتر میشه؟
شب رفتم استخر 14 تا طول. به خودم فشار نیاوردم اما حالا که برگشتم می بینم همین قدرشم ورزش جدید بوده و پاهام خسته شدند. فردا اگه حالم خوب بود میرم می دوم.

جمعه:
20 دقیقه پیلاته شکم و وزنه.

شنبه:
4.3 مایل دو
خیلی خسته شدم. آخر سر بالایی که همیشه می دویدم کم آوردم. تا عصر هم سرم درد می کرد. من چرا زپرتم در رفته؟

یکشنبه:
4 مایل پیاده روی- کوهنوردی. 2 مایل رفت رو خیلی تند رفتیم.




۳ نظر:

jeerjeerak گفت...

hodood 1 saat ghabl az varzesh ye chizi bokhor ke energy begiri. sheri ye vaghti be man goft ke sandwich e noon o peanut butter o banana bokhoram ke khoob javab midad.

28th nemiyay? chejoori vasvasat khonam?;))) ye lebas e nanaz e kerem az david bridal kharidam . sizaye maghazashoon koochike, vagarne man 8 nistam bekhoda!

Sharang گفت...

Shabtab joon,
It could be for different reasons that you have more tired than usual. As you mentioned you might need more carbs in your diet. Remember carb is the fuel for your bady specially with your active life style. Other reasons could be as simple as getting close to that time of the month or lack of sleep and rest. Just give yourself a little break. May be a day or two of just rest and no exercise. Also, are you taking ant vitamins and minerals?

... گفت...

مرسی جیرجیرک جونم که همش منو تشویق
می کنی :) مرسی از راهنماییت. خیلی دوست دارم بیام چیکار کنم که کره ی زمین اینقدر بزرگه؟!

شری جان،
من هفته ای 2-3 تا سنتروم می خورم، هر روز بخورم؟ حرفت را گوش کردم و استراحت کردم. از شدت ورزشم هم کم کردم. عجله که نداریم. مرسی از راهنمایی هات.