۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

Oct 5-12

خبر هفته: شلوار لی تنگه علاوه بر اینکه کمرش بسته میشه، دیگه شکمم هم از بالاش سر نمیره :) فعلا شده ابزار سنجش پیشرفت :)

دوشنبه :
به افتخاردو دیروز امروز فقط با دوچرخه رفتم دانشگاه. هنوز عضلاتم خسته هستند.

سه شنبه : 120.6
صبح 30 دقیقه دوچرخه سواری
عصر 3 مایل دو 40 دقیقه
+ 20 تا شنا روی پله ی چهارم

چهارشنبه : 120.6
صبح 20 دقیقه پیلاته

پنج شنبه: 120.2
3 مایل دو 40 دقیقه
+ 20 تا شنا روی پله ی چهارم

آخرهفته : تعطیل بدجور! یعنی ورزش که تعطیل بود هیچ، بخوربخوری هم بوده که نگو.

۴ نظر:

Ghazalslife گفت...

shabtab jan tabrik migam babate kaheshe minazam,
khordane ghazat chejurie? kam mikhori? hodude calorit cheghadr hast?

jeerjeerak گفت...

amayyyyyyyzing! afarin va barikalla be in poshtekar o ta'ahod:) lezat mibaram vaghean.

... گفت...

غزال جان
من کالری شماری بلد نیستم هنوز. همین جوری چشمی سعی می کنم پیمونه ی مای پایرامید را واسه 1600 کالری نگهدارم.
یه 200 تا هم بذار واسه تنقلات، که من چای خالی از گلو پایین نمیره. بیشتر کالریم را تا 3-4 بعد از ظهر می خورم. لینک وبلاگت را چرا نگذاشتی؟

جیرجیرک جون
مرسی از ساپورت همیشگیت :)

Ghazalslife گفت...

ممنونم از جوابت شب تاب جان من وبلاگم را همين امروز حذف كردم به خاطر اينكه هي در طول روز وسوسه مي شدم بيام ببينم چه خبره كسي اومده يا نيومده كه معمولا هم كسي نيامده بود.
بعدش هم كه اينقدر براي اديت كردن يه پست بايد ناز بلاگفا را بكشي كه حد نداره اگر بخوام بازم وبلاگي داشته باشم مطمئنم كه بلاگفا نيست. موفق باشي عزيزم. باز هم آفرين به همتت براي ورزش.