۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

Oct. 26-31

121 پوند کمترین وزن من تو این سه ساله ایه که با انارستان ورزش می کنم. رد شدن از مرزش یه چیز بزرگی شده برام. یه معضل شده بود برام این که حالا چه جوری قراره من شکمو! کمتر بخورم تا وزنم کم شده؟ این ضعفه به دادم رسید که یادم بیاد هدف اول سلامتیه نه اون عدد روی ترازو و نه سایز شلوار. قرار نیست بیشتر از توانم کار کنم من که ورزشکار حرفه ای نیستم بخوام از این راه پول در بیارم!

من این هفته به پیشنهاد های شری و جیرجیرک گوش می کنم. ملایم تر ورزش می کنم. به خوراکم بیشتر توجه می کنم و هدف این هفته کاهش وزن نیست.

دوشنبه:122.4
16 تا طول شنا

سه شنبه:
هیچی

چهارشنبه:
صبح: 20 دقیقه پیلاته
شب: 33 دقیقه الپتیکال + 12 طوی شنا

پنج شنبه:
20 دقیقه پیلاته

جمعه: 6.2 مایل دو
حواسم بود که تند نشم و خوب بود. اذیت نشدم.

شنبه: استراحت

یکشنبه:
یکساعت پیلاته گروهی



هیچ نظری موجود نیست: