۱۳۸۷ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

به ورزش سلام می کنم

خب اینجانب بعد از شرمندگی بسیار بابت جا نشدن در لباسها و پاک شدن تمام خط و خطوط ورزشکاری به صحنه ی فعالیت ورزشی باز می گردم توجه اصلیم به اینکه حتما ورزش کنم و تنوع غذاییم حفظ بشه و هیدروکربن و چربی کمتر بخورم شیرینی و شکلات و بستنی هم مجازه ولی به مقدار کم

یکشنبه دوچرخه سواری
دوشنبه دو آرام
سه شنبه نیمساعت پیلاته کششی و وزنه و ران گفتم یکم به عضلات پام استراحت بدم
چهار شنبه نیم ساعت دو و پیاده روی + پیلاته ران و وزنه
پنج شنبه استخرهجده تا طول.
جمعه و شنبه ورزش نکردم. ازبس بارون اومد و سرد بود آدم دلش نمی خواد از خونه بره بیرون. حالم گرفته است.

پی نوشت با اینکه من زبان را فارسی انتخاب کرده ام اما توی انتخابهاب ادیتورم هندی و تامیلی از اینها هست و فارسی نیست علامت گذاری را هم کج و کوله نشون میده چکارش کنم؟

۴ نظر:

Salome گفت...

sعزيزم من خيلي موافقم مي تونيم باهم برنامه مطالعه کتاب بذاريم و بعد درباره اش حرف بزنيم..نظرت چيه؟

... گفت...

من با این کتابخونی خیلی موافقم :-)

jeerjeerak گفت...

welcome back! update us often on what you eat and what you do:)

Unknown گفت...

مرسی که به من سر زدی جیرجیرک جونم. تازه شروع کردم. امیدوارم این دفعه دیگه ادامه دار باشه.