۱۳۸۸ فروردین ۱۰, دوشنبه

هفته ی چهارم

یکشنبه:
باز من از این ورزش های کت و کول غافل شدم و باز درد گرفته کتف راستم.
صبح: ده دقیقه پیلاته با وزنه + 40 دقیقه دوچرخه سواری
شب: هجده تا طول استخرشنا
دوشنبه: سه تا دو 5 دقیقه ای با یک دقیقه راه رفتن + 10 دقیقه پیاده روی. باد حسابی میومد نمی تونستم بر خلاف جهت باد بدوم.
برنامه ی غذایی هر روز یه چیزش می لنگه: شیر، سبزیجات، تنقلات.

سه شنبه: خیلی بده که من توی روز کم می خورم و شب وحشیانه به غذا حمله می کنم! ورزش هم نکردم امروز، پاهام هنوز خسته هستند از یه ذره دویدن. من واقعا شرمنده ی خودم هستم که زحمات قبلیم رو اینجوری هدر دادم. جا نشدن تو لباسها یه طرف، اینکه آدم می بینه اینقدر توانش کم شده خیلی بدتره به نظرم.

چهارشنبه: من بازم کارهام را انبار کردم واسه آخرین لحظه و ورزش تعطیل شده.

جمعه: نیم ساعت الپتیکال با شدت 2، نه اون جوری که عرقم دربیاد.

۳ نظر:

jeerjeerak گفت...

e! dari up mikoni , man taze didam...
kashki inja boodi ye 5k 2 hafte digast miraftim midavidim! hala man miyam inja ro check mikonam balke angize gereftam. hamaye 3 poundi ke kam karde boodam, bade DC bargasht sare jash!!! vali khob, i'm gonna lose them soon:)
be good my friend:)
Jeer

jeerjeerak گفت...

feshar e ziyad be khodet nayar. just walk if your muscles are weary.
btw, someone without a blogger id, cannot leave comment here, did you know?

... گفت...

مرسی جیرجیرک جون که به من سر می زنی و تشویق می کنی.